29 aug. 2010

Vila och helg!

Jag har inte tränat en sekund i helgen och jag skäms inte ett dugg för det eftersom jag klämde in 5 pass mellan måndag och fredag (och 6 om man räknar med förra söndagens träning). Istället har jag gjort annat och njutit av att vara igång.

Fast så njutningsfullt vet jag inte om det har varit hela tiden. Jag har varit hungrig i omgångar, trött mest hela tiden och törstig precis hela tiden. Men det är “åkommor” som går över med tiden så det är bara att bita ihop och kämpa vidare!

Dagens middag, som jag alltså äter “normalt” –pasta/ris/potatis blev köttfärsbiffar med blomkåls och broccoli mos och en “sås” gjord på laktosfri matkvarg och en liten klick fransk senap. Kan ske lite tråkigt, men jag blev i alla fall mätt! Nästa veckas mål måste helt klart bli att hitta på roligare middagar till  mig själv!

2 kommentarer:

Ciz sa...

Hejja Hejja!!

Lotta sa...

Låter inte alls tråkigt! Låter gott!! :) Heja heja!!!