8 dec. 2010

Träning och fint lunchsällskap

Jag hann förbi gym:et idag, men tyvärr hann jag inte med Pia:s spinning. Jag var på väg och ytterjackan var på, men precis när jag skulle lämna bygget fick jag ett panik jobb att utföra, så det var bara att sitta kvar och göra klart.

Så istället för Pia:s superpass fick jag nöja mig med ett ganska uselt spinning pass i Liljeholmen. Men jag visste om det innan, det var nämligen instruktören som jag starkt ogillar, och jag visste vad jag gav mig in på. Så istället för att lägga fokuset på hur illa det var, la jag det på min egen träning och slutresultatet blev trots allt ganska bra!

eftertraning Svettig och go efter träning

Efter 55 minuter i spinningsalen avrundade jag med 3 PoWorkout:s Stabil mitt, Stark hålning och Stark rygg och sen fick det vara bra för idag!

Lunch

sara1207 Söta Sara

Men innan, på dagen, åt jag lunch med söta Sara på Café 101 där man kan blanda sin egen sallad och få precis det man vill ha! Jag gick ut hårt och satsade på kyckling, lite fetaost och mycket salladsblad och gurka! Gott så det förslår!

Inga kommentarer: