16 dec. 2010

Dagen D!

Idag är dagen D, eller i alla fall dagen då jag ska på uppföljning på Itrim och jag skall få se resultatet på mitt slit men framförallt ska jag äntligen få prata om den skräckblandade förtjusning  jag känner för att börja äta igen!

Missförstå mig nu rätt är ni snälla! Jag är inte rädd för att äta om ni tror det, det känns bara väldigt ovant att faktiskt äta alla 4 mål mat som just mat och inte måltidsersättning. Vad ska jag äta? Hur ska jag äta och framförallt hur mycket ska jag äta? Många frågor som jag hoppas få ett svar på idag!

1216 Dagen till är iklädd leopard *s*

Tyvärr är det så att jag är i lite o-synk med vägning och menscykeln. Självklart är jag idag uppsvullen som en ballong då jag ska ha mens i morgon, så om vågen överhuvudtaget har flyttat sig idag, så är det uppåt! Lägg där till att jag faktiskt har stoppat i mig kolhydrater och inte “hunnit” träna som jag ska och ni inser nog själva resultatet.

På tal om kolhydrater. Som jag skrev igår kväll så tränade jag ju för första gången på väldigt många veckor med kolhydrater i kroppen! OJ vilken skillnad det blev! Istället för att få mjölksyra i benen redan från början kände jag mig odödlig och stark! Jag hade ork och klipp i benen som förr! Magiskt! Dom där glykogendepåerna gör nog sitt till trots allt!

Inga kommentarer: