17 dec. 2010

AW på gymet

Så va det fredag och jag avslutade veckan på ett ganska vanligt sätt, nämligen på gymet. Men det som skiljde sig mot de vanliga var att jag varken besökte spinning- eller aerobicssalen, utan istället hängde jag framför simVM på ett löpband!

löpband Tortyrredskap?

Japp, ni läste rätt! Löpband var planerat och löpband var precis vad det blev! 30 minuter gång/lunk-jogg och jag insåg under dessa minuter att det är bra mycket lättare att “jogga” (läs lufsa) när man väger runt 66 än när man väger 80+!

Efter de 30 minuterna avslutade jag träningen med att träna magen och bröstet med PoWorkout samt en grundlig stretch för min bakdel!

Nu återstår det att se hur rumpan och den högra skinkan reagerar i morgon. Just nu känns det inte direkt lovande, men jag hoppas att det släpper tills i morgon.

Inga kommentarer: