1 dec. 2010

The Cherry On Top Award

Jag har fått den fina utmärkelsen The Cherry On Top Award av min “plast svägerska” och vän Milla med motiveringen: Nilla har inte ätit godis på månader och har levt på pulversoppa i minst 12 veckor. En vilja av stål kallas det. Hon förtjänar lätt en utmärkelse! Heja!

Cherry-On-Top-Award

Tack tack söta du för denna överraskning och fina utmärkelse! Men sanningen att säga så är det faktiskt inte genomförandet som är det svåra, det är att bestämma sig. Väl där är det bara att öva upp pannbenet som bland annat Mia brukar säga! Men att uppmärksammas på detta fina sätt värmer oerhört, speciellt  de stunder som känns motiga!

Den som har blivit Cherry on Top förväntas göra fyra små saker:

1. Tacka den som gav mig utmärkelsen 
2. Kopiera utmärkelsen till min blogg 
3. Avslöja tre saker man gillar 
4. Skicka körsbäret vidare till fem andra bloggare som förtjänar det

Så här kommer saker jag gillar!

Min nya kärlek!

Bild 010 Mosters lille Plutt!

Han är min ögonsten och jag gillar honom till tusen! Än har han inte fått något namn, men är ändå mosters favorit och jag älskar honom mer än livet självt!

Smaker och färger

färgglad mat

Efter att ha ätit ganska smaklös mat i 12 veckor så gillar jag nu smaker och färger av alla slag. Smaken av salt, surt eller starkt. En röd paprika eller gröna salladsblad. Smakerna väcker mat intresset till liv, färgerna gör att mina ögon får ta del av måltiderna igen! Fånigt kan tyckas, men det är faktiskt ganska fantastiskt!

Träning!

random22 Lite vikt får representera
lyckan av att träna tungt igen

Jag tänker inte hoppa över träningen som många andra har gjort även fast det kan tyckas uppenbart. Men just nu gillar jag hård och endorfinframkallande träning! Det beror så klart på att jag inte kunnat utföra detta på ett tag, men att jag nu börjar smyga in det igen! Underbart!

Och slutligen, 4 bloggar jag vill ska få denna utmärkelse!

Em: för att hon e så tokigt fokuserad, har ett mål i sikte och vägrar släppa sin plan! Hon får den för sitt pannben och jävlar anamma!

Ella: för att hon vågar lyssna på kroppen och knoppen! Att hon e klok som en bok och för att hon delar med sig av sina klokheter till alla andra

Sara: för att det är min idol när det gäller bloggande och har en fantastisk personlighet! Sara är och förblir en kär vän som lär mig väldigt mycket bara genom att dela med sig av sina tankar!

Mia: för att hon är min idol och det är som henne jag vill bli när jag blir stor!