12 nov. 2010

På väg tillbaka!

Jahap, så sitter man på tåget igen efter en väldigt intensiv dag! Trots att det effektivt kanske inte har blivit så många timmars jobb, så har de timmarna varit intensiva och koncentrationen varit på topp!

Jag hann även med en sväng på stan med resultatet att jag har med mig lite fynd hem! Det börjar nämligen bli kaotiskt där hemma med kläder då allt som förut va OK, nu sitter som en säck och “smalgarderoben” även den börjar bli för stor! Så detta kommer att bli ett dyrt (men väldigt trevligt) projekt i slutändan. Lyxproblem kallas det visst och julklappsönskningarna i år kommer helt klart handla om presentkort snarare än om något annat!

Så men grumliga ögon är jag väldigt nöjd med dagen! Men sova ska jag försöka låta bli på tåget, då klockskrället ringer minst lika tidigt i morgon trots att det är lördag. Jag skall nämligen vara funktionär på CrossFit SM och skall vara på plats, glad och pigg klockan 7 i Solnahallen! (å ja vi pratar på morgonen!) Då är det bättre att spara sömnen till dess!

Just ja, jag åt faktiskt mat idag till lunch. Jag hade tänkt att ducka men det blev lite fånigt när vi bara va två och han redan hade fixat både mat och reserverat bord. Tur i oturen fanns det kokt fisk på menyn och potatisen lämnade jag lite fint kvar på tallriken!

Nu hoppas jag bara att magen håller, eller rättare sagt jag hoppas att magen klarar sig fram till min hemkomst men sen önskar jag mig ett litet ras. Men än så länge verkar den, magen alltså, inte bråka mer än vanligt och ingenting verkar hända!

Inga kommentarer: