25 nov. 2010

Jag är kär!

Många tankar har snurrat omkring i mitt huvud under veckan och inte en enda har handlat om träning eller vikt! Nej mina tankar har varit på en helt annan plats och jag ler fånigt mest hela tiden!

Inte trodde jag att mitt “gamla” sargade hjärta skulle kunna uppfyllas av så mycket kärlek och så mycket lycka som det är just nu! Inte trodde jag heller att kärleken skulle vara så stark! Men det är den! Starkare och djupare än jag kunnat ana!

mosters älskling

Han är 56cm lång, väger 4020gram och han får mitt hjärta att slå ett extra slag! När han börjar prata kommer han kalla mig moster Ia! Jag är oerhört stolt över min syster och lycklig tillsammans med båda föräldrarna!

Moster älskar dig lille Plutt!

4 kommentarer:

Spark i baken sa...

Stort grattis moster Ia! Kram

Lotta sa...

Grattis än en gång!! :)

AC sa...

Grattis, moster Ia. Det är stort att få lära känna en ny liten människa!! Jag är och förblir en sentimental fjolla, så jag blir alldeles tårögd!

kram
från ett stenkast bort

Miss Agda sa...

Grattis till Moster via denna kanal också! Vilken söting! Alvar ser så fram emot att träffa sin nye kompis (som förresten är längre än A redan nu, trots att han är så "mkt" yngre än A).
Vi ses på tisdag! Vi kommer att vara hemma från 17 och framåt.