17 nov. 2010

Livskvallite, träning och kompisfika

jag tycker det trönas lite för lite i den här träningsbloggen just nu och visst jag kan skylla på allt möjligt, men det tänker jag inte göra! Istället kan jag bara konstatera att så är fallet och att det måste bli ändring på det!

Planen och väskan va packad inför ett spinningpass ikväll, men efter övertidsjobb och diverse möten bytte jag ut träning mot kompisfika och “komma-ikapp-snack” med vännen A!  Det om något kallas livskvallite!

Imorgon är det återigen dags för invägning. Egentligen skulle jag ha missat den då det var planerat en KickOff samma tid. Men KickOff:en är puttad på framtiden vilket gör att jag faktiskt kan gå och väga mig! Jag hoppas och tror på ett OK resultat och har väll i alla fall ett litet hum om att det blir så. Men mer om det i morgon!

Men, jag har faktiskt tränat i vecka också. I måndags innan bloggfikan och när jag fortfarande va lyckligt ovetande om skimmingen, gjorde jag ett ordentligt pass på Itrim på Sveavägen och gjorde mina rehabövningar för ryggen efteråt! Dessa rehabövningar gör jag å andra sidan varje kväll här hemma, men det känns alltid lite lättare när man är varm i kroppen!

Nu önskar jag bara att ryggen ska börja bli lite bättre, att någon snäll människa kan ställa sig på bröstryggen och att disken i svanken kan sluta göra ont.

Inga kommentarer: