18 dec. 2009

Svettig avslutning på veckan!

Idag gjorde jag bloggläsaren Mattias sällskap på hanns finfina cykelpass! Men då ventilationen i salen inte fungerade, blev det nog svettigare än tänkt och stackars Mattias hade en tomteluva på huvudet. så att han fick det varmt om öronen är nog ingen underdrift! Men attans va snygg han va!

Klassen var en perfekt avslutning på en både stressig och jobbig vecka! Ett perfekt avslut och ett perfekt sätt att rensa huvudet från alla måsten och jobbigt släpande elände på jobbet!

Vi cyklade i två ganska långa och sega backar och avslutade allt med intervaller och en grymt jobbig raksträcka på slutet. Det jag är mest stolt över var att jag faktiskt lyckades spurta några sekunder stående och att jag faktiskt hälsade på farbror mjölksyra i slutet av klassen!

Pernilla_01[1]

Det där med att stå och spurta har jag förbaskat svårt för! Jag får inte till tekniken och allt känns bara konstigt. Men skam den som ger sig! Övning ger ju som bekant utdelning bara man inte viker ner sig!

Nu ska jag vänta i några minuter till och se om UPS kommer och levererar mitt paket och sen e det raka vägen in i duschen och iväg och inhandla diverse matvaror med vännen A. Det gapar nämligen ovanligt tomt i mitt kylskåp så påfyllning är mer än nödvändigt!

Inga kommentarer: