18 dec. 2009

Sol, snö och CrossFit!

snöoväderIgår såg det ut så här utanför mitt kontorsfönster! 

solväder

Och utanför samma fönster ser det idag ut så här!

Klarblå himmel, strålande sol, kallt och klart! Ett underbart vackert vinterväder alltså! Det är lite synd att man måste sitta inne bara! Men det är fredag, det väntas gristräning och om mindre än en månad får jag ett alldeles “eget” (jaja jag måste dela det med mina arbetskamrater) CrossFit gym här på jobbet! Det är CrossFit Nordic som har hjälpt oss att inreda gymet och dom kommer även hit och kör några klasser! Det kallar jag lyx!

4 kommentarer:

Miss Agda sa...

Ja, det ÄR lyx! Lyllo du.
Ha en underbar helg! Kram

Lotta sa...

Lyckans lilla ost! :) Då kommer man ju aldrig att kunna slita sig från jobbet, heheee...

Trevlig helg!

Snorkkis sa...

Jag vilken lyx! Och dessutom har du underbar utsikt genom fönstret. Några vakanser där :) .

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Snorkis: Nja underbar vet jag inte.... det du ser är Norrbacka, dvs Karolinska sjukhuset.... så bilden ljuger lite *s*

Milla och Lotta: Ja, lite lyx e det faktiskt. Det kommer väll va full fart där nere under januari, sen blir man nog ensam *s* Men så brukar det ju va efter jul!

Trevlig helg på ER med!