4 dec. 2009

Morgonkaffe med ComHem!

Idag har jag startat dagen tillsammans med en tekniker från ComHem eftersom vissa av mina TV kanaler inte alls har varit till min belåtenhet de senaste månaderna! Teknikern kom lagom till morgonkaffet så idag fick jag för ovanlighetens skull sällskap!

På vägen till jobbet satt jag som vanligt och lyssnade på radio och MixMegapol. Idag va visst E.M.D där och sjöng med resultatet att jag nu går och nynnar på “Välkommen hem” och har så gjort hela morgonen! Då är det tur att det finns Spotify eftersom det enda rätta i en sådan här situation är att “lyssna klart på låten” (när du får nått i huvudet beror det oftast på att du fastnar på samma ställe varje gång och inte får sjunga klart), lämna och gå vidare!

Nu är det jobb, lunchmöte, mera jobb och sen e det fredag på riktigt! Men först alltså jobb!

PS. Eftersom jag hade tid över i morse är dagens frisyr återigen av det raka slaget. Bild kommer senare! DS.

Inga kommentarer: