30 mars 2011

Del 15 - Då tränar jag allra helst

I ett tomt gym dagen innan julafton tillsammans med Sara!

Men alla dagar är ju inte dagen innan julafton och inte heller är gym:et tomt (tyvärr). Så för att vara lite mer realistisk!

Jag önskar verkligen att jag var en människa som gillade och kunde träna på morgonen. Men, min kropp gillar verkligen inte det. De enda jag kan göra är att sätta mig på en spinningcykel (om jag kommer upp det vill säga) men det ger inte alls lika mycket som att träna senare på dagen. Det får kroppen att komma igång, men inte så mycket mer!

Däremot älskar jag känslan att komma ut från träningen tidigt på morgonen och känna att jag faktiskt redan har gjort nytta!

Så jag tränar helst mitt på dagen eller tidig eftermiddag. Då är kroppen fylld med energi och  huvudet är piggt! Då får jag ut det mesta av tiden i gym:et, det mesta av kroppen och får svar från musklerna!

Nu fungerar ju inte det så ofta, att träna klockan 14 en vardag. Men de gånger det fungerar, njuter jag i fulla drag och ler åt livet!

Inga kommentarer: