18 mars 2011

Dags för Ruffie!

Mina ben är som gelé idag! Dom gör inte ont men har inte ett uns kraft kvar i sig! Det har jag Ruffie training att tacka för!

ruffie

Ruffie är en träningsform som är utvecklad av Musse Hasselvall och Usama Aziz, vilka också ledde passet igår! Båda killarna var fruktansvärt duktiga pedagoger och lärde ut/visade övningarna på ett enkelt och helt fantastiskt sätt! Bra jobbat killar!

Träningen igår var upplagd i 4 block med tre övningar i varje block. Du tränar med/mot din partner men i vissa övningar helt individuellt! Övningarna är en blandning av kamp, styrka och envishet och är förbaskat roligt!

Får du tillfälle att prova Ruffie, gör det! Du kommer inte att ångra dig jag lovar!

Kvällens event var ordnat av Soffan och väl där träffade jag en hel drös kända ansikten. Däribland Mela, Ruth (som förövrigt blev min partner in crime), Lotta, Ursula, Em och Sofy! Efter träningen begav några av oss vidare för att mata det monster som bildats i våra magar och skrek efter energi!

Tack för en fantastisk träningskväll och tack för en sjukt bra träning!

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

Visst var det sjukt kul!! och jobbigt!!