26 jan. 2011

Haha, hon lever!

OJ så tyst det har varit, men så har jag inte tränat heller! Nej istället har jag sysslat med annat där tyvärr öronont har varit en del av det andra! Men även bebismys, 30-års kalas och pappafirande har ingått!

Men nu känner jag mig på banan igen och jag är sjukt taggad årets Nike-helg som startar redan på fredag för mig. Fram till dess vilar jag mig i form och hoppas på toppkänsla i kroppen när fredagen infinner sig!

Jag startade dock lite lugnt med Budo Fitness tjejkväll igår där jag träffade på allsköns coola pinglor, köpte på mig på lite energi bars till helgen och pratade en massa strunt.

budofitnessSuz, Lotta och undertecknad!
Bild lånad från Suz

Nu ska jag ladda lite mer, äta bra mat (ja jag äter alla mål mat den här veckan, allt för att orka träna så bra som möjligt i helgen) och längta till helgen! En helg full av inspiration, träningsglädje och kamrater!

1 kommentar:

Ciz sa...

She´s ALIVE!