7 juni 2010

Ett kärt återseende!

Idag har jag äntrat spinningsalen, och detta mina vänner var ett riktigt kärt återseende!

Jag valde kanske inte det tuffaste passet SATS schema, men jag valde en nivå som jag trodde skulle passa mig just idag, nämligen ett 45 minuters pass! Men tro nu inte att jag mesade runt bara för det. Nej, istället gav jag allt min kropp klarade av under alla 45 minuter och efteråt rann svetten både från armarna och pannan! Ett tecken gott som något att jag har gjort ett gott dagsverke!

Så nu mina vänner, nu är det full fart framåt som gäller ända fram till augusti! En annan har ju ingen semester som kommer ivägen utan istället ska jag hänga i stan och jobba, alltså ett utmärkt tillfälle för träning!

1 kommentar:

Lotta sa...

Välkommen tillbaka till spinningsalen!! Om du är morgonpigg så rekommenderar jag Jessicas 45 min pulsspinning på Zenit 6.45 torsdag mrg. Kickstart på dagen!