4 juni 2009

Snart får jag tvätta håret!

Nu kan jag snart börja räkna timmarna till det är dags att slippa ur  mitt eget lilla röda fängelse och jag kan väll utan att överdriva, säga att jag längtar som en tok. Framförallt längtar jag till att få tvätta håret ordenligt! Under dessa snart 10 dagarna har jag bara sköljt håret under vatten, men något schampo har det alltså inte sätt på väldigt länge!
20090604(001)

Mitt ytterst skitiga hår!

Jag har väll tur i oturen att jag har det håret jag har. På jobbet säger man att det faktiskt inte syns att det e skitigt, men jag kan väll utan underdrift säga att det känns.

För att undvika alla eventualiteter så tänker jag ta det säkra före det osäkra och ta med mig både handduk och schampo till sjukhuset i morgon. Säger dom att jag måste ha nytt gips i 10 dagar så tänker jag “kräva” eller i alla fall erhålla om att låna en dusch innan dom “packar” in mig igen!

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Hoppas att Du slipper nytt gips.