26 juni 2009

Det lagas oändliga mängder mat i mitt hem…

Jag lagar middag till 7 personer, dessutom en middag i stor stil eftersom det är födelsedags middag och kalas för lillasyster! Efterrätten är redan klar liksom potatis skalningen och dukningen men än återstår det en hel del! Men jag hoppas att det blir gott och till belåtenhet för mina/systers gäster.

Å här kan jag inte sitta längre, jag ska ju skära vattenmelon i kuber (hur nu det ska gå till), snabb grava en lax och diska vinglas!

Skål skål!

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

vad blir det för mat? nåt med lax och melon och potatis fattade jag, men hur då? :)

Miss Agda sa...

Hoppas kvällen blev lyckad! Gratta systern! Kram och ha en härlig helg!

Susanna sa...

Önskar dig en härlig kväll! Skål härifrån med rödvin och vattenmelon :D