18 maj 2010

Vinst och bloggtorka!

Ni kanske har märkt att det inte har hänt så mycket här inne på sistone! Det har varit tomt och tyst som i graven helt enkelt!

Jag har precis konstaterat att jag har en bloggpaus likväl som jag har en liten träningspaus, där den senare är ganska liten då jag fortfarande kör Jaris utmaningar varje dag, men i alla fall!

Bloggpausen beror nog mer på att jag inte har känt någon lust och utan lust blir inläggen varken bra eller läsvärda! Nej, då e det lika bra att bromsa lite, andas och ta nya tag så att inläggen blir något att läsa istället för bara bladder (som det här tex *s*)!

Jag har funderat på om jag skulle lägga ner helt, men insett att jag då kommer att sakna bloggen allt för mycket. Så en paus är det som gäller just nu. Men snart åker jag till NY och då lovar jag att uppdatera men inte något om träning utan mer om mina spår i NYC!

Vinst
MEN, nu ska jag berätta något roligt! Jag har vunnit! Japp! Jag, lilla jag har vunnit en plats på Super Saturday i september! De ni! Tack snälla Fredrik och Les Mills för det! Hon sitter i soffan och niger!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

roligt, grattis! för min del får du gärna blogga om allt som inte har med träning att göra också!

Mary sa...

Ah!
Kul! Grattis
Då syns vi där!!!

kram