5 maj 2010

Fantastisk spinning med underbara Jessica

Idag fick jag, tillsammans med Lotta, återigen den stora äran att komma och cykla för Jessica på World Class! Nu sitter jag endorfinbakis i soffan och småler!

PICT0023 Söta Jessica

Jessica är en underbar instruktör med ett ständigt stort och värmande leende på läpparna. Hon inspirerar och glädjer sina deltagare på ett underbart sätt och när det gäller mig själv, gör hon att jag alltid känner mig stark och får mig att plocka ut det lilla extra!

Idag var inget undantag! I intervallerna vi körde skulle jag smyga igång kroppen för att toppa på slutet av varje varv. Ja det va alltså tanken! Istället dundrade jag på, mötte mjölksyran och seglade på endorfinerna. Jag såg nog väldigt koncentrerad och sammanbiten ut, allt för att rida ut det onda, stänga av hjärnan och trycka ut ännu mer ur benen!

PICT0031

Att jag lyckades med detta visade sig ganska klart i de 55 utfallssteken jag gjorde när jag kom hem! Det sved och skakade kan jag meddela!

Tack tack söta Jessica för dagens superklass! Tack Lotta för sällskapet och tack kroppen för att du levererar trots att du va lite trött!

4 kommentarer:

Anna sa...

ÅHH! Underbart härligt inlägg!

Lotta sa...

Tack för sällskapet och vi ses på lördag!

jessica sa...

Tack vackra Nilla för all kärlek och värme. En ära att ha dig med!

KRAM
J

Tove sa...

Åh vad härligt att vara endorfinbakis! Underbart med såna pass!