1 apr. 2010

Spinning, shopping, lunch och kaffe!

En ganska kort och nästan helt oplanerad dag blev till en lång och väldigt trevlig dito trots att den startade med både jobb och övertalning.

Men efter detta blev det spinning på Hötorget och redan i omklädningsrummet insåg jag att detta kommer att bli riktigt bra då jag ser ett par rosa cykelbyxor som jag direkt känner igen. Där stod söta Åsa och jag visste att nu kommer det bli åka av. Åsa är nämligen en väldigt bra kamrat på spinningcykeln då hon är en hejjare att peppa mig och få mig att verkligen ta i det lilla extra.

åsanilla Åsa/Nilla, Åsa/Terese
Bilderna är lånade av Åsa!

Det va Terese som höll i dagens pass vilket byggde på 23 blandade intervaller och efter en koll på pulsklockan när jag gick i mål i den sista, insåg jag att svetten som rann ner i ögonen verkligen hade en anledning. 96% tycker jag säger det mesta! Jag va slut, glad och väldigt hungrig!

Efter avklarad träning hade jag lovat mig själv en lunch på Blueberry och så blev det! Så gott och väldigt mättande. Avslutade lunchen med en Antioxidant boll som smakade himmelskt av blåbär!

På väg till tunnelbanan, efter en sväng i Gallerian och Stadium ringer så min vän A och frågar om Sickla inte skulle vara kul, å visst skulle det vara det! Men det slutade inte med Sickla, vi besökte även Forum Nacka och avslutade dagen på stor mataffär i Kungens Kurva. Så nu är kylen fylld så jag klarar mig hela långa påsken och säkert nästa vecka med! Skönt!

Inga kommentarer: