3 aug. 2008

En vecka har gått, två ligger framför mig!

Hej vännerna!
Jag känner att jag måste förklara varför jag just nu inte skriver så flitigt här inne! Jag försöker vila min högra handled så mycket som möjligt och tyvärr blir då skrivande på datorn väldigt nedprioriterat eftersom det redan efter någon minut börjar göra fånigt ont i handen.

Och på grund av detta så blir det även fånigt lite tränande just nu. Jag går så mycket jag kan, men det är väll den enda träning som görs. Jag ska dock försöka köpa mig ett handledsskydd i veckan för träning (jag har ett för arbete redan, ett sånt fult och klumpigt med skena) och sedan försöka börja träna lite lugnt.

Ha det nu så bra tills vi hörs igen. själv ska jag sippa vidare på mitt kaffe och slötitta på nyhetsmorgon denna ljuva söndagsmorgonen!

4 kommentarer:

Puma sa...

jag vill också ha mer semester!!!!!!!!!!! njut av ledigheten och var försiktig med handleden.

Sofy sa...

Hoppas på snar bättring tjejen! Kram

Terese sa...

Hoppas du kommer tillbaka till träningen snart :-)

Anonym sa...

Härlig blogg :)